פרסום באינטרנט - בשביל זה יש מנוע חיפוש

 

כאשר מדברים היום על פרסום באינטרנט, עם כל הכבוד לבאנרים, עם כל הכבוד לפרסום הסמוי ועם כל הכבוד ויש כבוד למודעות יח"צ, המודל החזק ביותר אשר מבטיח לכם תוצאות וודאיות בפרק זמן קצר הוא המודל של פרסום באינטרנט באמצעות מנועי החיפוש וכמובן שבארץ הכוונה היא לגוגל ישראל. מאחר ומנוע החיפוש הוא בעצם בעל "המפתח" להצלחה המסחרית של אתרים מסויימים והוא האחראי לכישלון של אתרים אחרים, הכל תלוי בהצלחה של האתר במנוע החיפוש ולכן המקום הטוב ביותר להתמקד בו בכדי להגדיל את מחזור המכירות של החברה באמצעות פרסום באינטרנט הוא כאמור - פרסום במנועי החיפוש.

 

אנשים אינם זוכרים את שמות האתרים וגם באם הם זוכרים הם מתעצלים (כן כן, מתעצלים) להקליד את הכתובת הארוכה של האתר ולכן הם מחפשים נושאים במנועיי החיפוש. כך הגולש הממוצע מכניס מילות חיפוש כגון: בתי מלון באילת, דילים לטורקיה, ספא בצפון או מיטות נוער ומנוע החיפוש הוא זה שאחראי לבחור את האתרים הרלוונטיים העונים על הדרישות (כי הרי מנוע החיפוש נועד להעניק חוויית גלישה) ואז עובר מנוע החיפוש לשלב הקריטי של תעדוף האופציות על פי דירוג משלו. כלומר אם יש 100 אתרים אשר עונים על הדרישות של הגולש אשר חיפוש מידע על מלונות באילת, מנוע החיפוש לא יכול וגם לא רוצה להפנות את הגולש האומלל ל-100 אתרים - אז הוא מגיש לו רשימה כרונולוגית כשבראשה האופציות הכי רלוונטיות על פי מנוע החיפוש.

 

 

בכדי להגיע לקהל היעד הרחב אשר כבר מגלה עניין בתחום העיסוק שלכם אתם צריכים למקסם את המאמצים שלכם בערוץ של פרסום באינטרנט עם דגש על מנוע החיפוש.

 

פרסום באינטרנט - קידום אורגני:

פרסום באינטרנט באמצעות מנוע חיפוש חייב להיות פרסום הגיוני כלומר אתם לא יכולים לצפות ממנוע חיפוש שיפנה גולש שמחפש חדרי כושר אליכם לאתר אם האתר שלכם עוסק בכלל באופנת גברים. פרסום באינטרנט מתבסס על הרלוונטיות של הגולשים לאופי החברה (כלומר פרסום באינטרנט נועד למשוך קהל יעד מוגדר מראש). לכן, בכדי להצליח למשוך אליכם גולשים ישירות מעמוד מנוע החיפוש, עליכם לקדם את התחום של פרסום באינטרנט באמצעות תוכן רלוונטי.


פרסום באינטרנט -קידום באמצעות קמפיין אד וורדס:

אד וורדס הוא המודל הנפוץ ביותר כיום של פרסום באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש. העקרון הוא מאוד פשוט, לאחר שבניתם אתר בית ממוקד המשקף את אופי פעילות החברה ויתרונותיה, אתם רוכשים "מילים וביטויים" מהתחום ומבטיחים לשלם למנוע החיפוש בכל פעם שהוא יפנה אליכם גולשים אשר חיפשו את המושג וכך אתם מגבירים את הסיכוי שמנוע החיפוש יפנה אליכם גולשים לפני המתחרים. קיים גם מודל דומה של אד סנס - היינו מנוע החיפוש מפנה אליכם, תמורת תשלום, גולשים אשר גולשים באתרים אשר תחום העיסוק שלהם זהה או מקביל לשלכם ויש סיכוי גבוה שהם יתעניינו באתרכם.