קידום אתרים - מקצוע מעניין לחיים

 

אם גם אתם חולמים להתברג בתחום האינטרנט במקצוע מעניין, מאתגר, רווחי ומכובד, כדאי לכם לקרוא מאמר זה בנושא קידום אתרים כמקצוע.

 

קידום אתרים - רקע:

קידום אתרים הוא תחום חדש יחסית והוא נפוץ בארץ בעיקר בעשר השנים האחרונות. הרקע להתפתחות הענף המכונה קידום אתרים הוא חדירה מאסיבית של אתרים לרשתות האינטרנט הבינלאומית והמקומית והתחרות הגדולה שנוצרה בין האתרים על ליבם (וכספם) של הגולשים. אנשים אינם מכירים בעל פה שמות של אתרים ובוודאי שאין להם כוח וזמן להתחיל להקיש צירופים ארוכים של כתובות אתרים (דומיין) ולכן הם מחפשים במנועי חיפוש כל נושא מחדש. לדוגמה: דיאטה, צלם חתונות, מורה לאנגלית וכו'. קידום אתרים נועד להעניק כלים לאתרים הרבים אשר נותנים פיתרון לתחומים המחופשים אבל הם בתחרות עם עוד עשרות, מאות או אלפי אתרים אחרים העוסקים בתחום.


קידום אתרים - למי זה מתאים?

קידום אתרים הוא כפי שצויין תחום עיסוק מוערך הנהנה מביקוש תמידי ואף מביקוש הנמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות אולם התחום הזה הוא תחום תובעני. קידום אתרים הוא לא תחום עיסוק הפתוח בפני כולם. יש צורך ללמוד את התחום לעומק ורצוי ביותר לעשות זאת באמצעות קורס קידום אתרים. כמו כן, קיימת בתחום מגמה של חידושים והמצאות על בסיס קבוע ולכן מי שבוחר קידום אתרים כתחום עיסוק חייב להיות מוכן ללמוד ולהפנים כלים חדשים ושיטות עבודה חדשות על בסיס קבוע. קידום אתרים הוא תחום שמתאים לאנשים שאוהבים לעבוד מול מחשב, אוהבים אינטרנט, אוהבים ללמוד ולהשכיל, אנשים בעלי גישה לשפות ובעיקר כמובן יודעים את השפה עברית על בוריה ואנגלית ברמה גבוהה.


קידום אתרים - היכן לומדים את המקצוע?

ישנן כיום כמה מסגרות בהן ניתן ללמוד קורס קידום אתרים. קורס קידום אתרים מתקיים לאורך כמה חודשים והוא משלב לימודים מעשיים תוך כדי לימודים עיוניים מה שמאפשר לכם להתנסות ולצבור ניסיון במהלך הלימודים. קידום אתרים הוא גם תחום אותו ניתן ללמוד תוך כדי עבודה כך שאם יש לכם הזדמנות לעבוד בחברה העוסקת בתחום של קידום אתרים או בחברה בה מחיקים אתרים וקידום האתר מבוצע על ידי צוות מקומי... כדאי לכם מאוד לקחת את העבודה הזו גם אם השכר לא נראה לכם כי זו הזדמנות ללמוד מקצוע רווחי לכל החיים (ראו את זה בגדר שכר לימוד).


קידום אתרים - מהן האופציות העומדות בפניכם?

קידום אתרים הוא תחום בו יש ביקוש תמידי לכוח אדם צעיר, מיומן ובעל מוטיבציה. מי שלומד את התחום באופן מקצועי מובטחת לו עבודה בחברות לבנייה וקידום אתרים, בחברות וארגונים אשר מחזיקים פורטלים ומחפשים עובדים שינהלו ויקדמו את האתר, בתור עצמאים אשר מספקים שירותי קידום אתרים לחברות ועוד. קידום אתרים הוא גם נקודת זינוק טובה מאוד בכדי להכנס לארגון ולהתקדם בתחום של שיווק באינטרנט, ניהול פרוייקטים, אפיון אתרים וכן בתפקידי יעוץ קידום ברשת