טיפים למשתמשי וורדפרס: ככה תבחרו מערכת CRM לניתוח פניות

יש לכם אתר שמנוהל דרך וורדפרס? חשוב שתהיה לכם פלטפורמת התקשרות טובה עם הלקוחות שלכם. וורדפרס מציעה את שירות ה- WP-CRM שמגיע עם המנוי שלכם בוורדפרס, ללא צורך בתשלום נוסף. ניתן לתקשר עם לקוחות ולעיין בדשבורדים המספקים גרפים על נתוני ההתקשרות עמם מן העבר. מעוניינים לדעת מהן האפשרויות הנוספות שלכם להסדיר CRM של וורדפרס?

טיפ מס' 1 – שדרוג WP-CRM

הדרך הראשונה להסדיר CRM המנתח פניות מלקוחות היא באמצעות שדרוג WP-CRM. בתוספת תשלום מזערית ניתן לקבל את WP-CRM: Group messages המאפשר איגוד הודעות בקבוצות ושילוחן בעתיד ללקוחות ולמכותבים בכלל – בהתאם לסטטוס שלהם (לקוחות, מתעניינים, וכד'). ניתן גם לאגד הודעות למשלוח כהתראה בממשק וורדפרסי כמו וואן-סיגנל (OneSignal), מה שיגרום לכך שגולשים שביצעו פעולה מסוימת (קנו בחנות שלכם או הקליקו על דף ספציפי כלשהו) יקבלו התראה זו למחשבם האישי.

טיפ מס' 2 – CRM חדש וחינמי לניתוח פניות

CRM דגם UPI מאפשר לכם להתקות אחר לידים ולנתח אותם, לצפות בדשבורדים בגרפים שונים הקשורים לפעילויות מול לקוחות ומתעניינים ששלחו לכם הודעות או קנו מוצרים ושירותים מאתרכם, לתאם פגישות עם לקוחות ולעיין בהיסטוריית ההתכתבויות שלכם עמם. זוהי תוכנת CRM קלה לשימוש ומסופקת בחינם על ידי וורדפרס לבעלי אתרים בפלטפורמה זו.

טיפ מס' 3 – CRM משוכלל בתוספת תשלום

בתוספת תשלום של 59$ ארה"ב ניתן ליהנות מתוכנת ה- CRM Perfex, באמצעותה ניתן לקבל פניות מלקוחות, אשר יפולטרו באופן ייחודי אם מדובר בתמיכה או ייעוץ טכני/מקצועי (לעומת נושאים אחרים הקשורים לצרכנות). התוכנה מאפשרת עיון בדו"חות ובגרפים שונים המבטאים התקשרויות מן העבר מול לקוחות ומכילה מנגנון דיבוג (Debugging) בלתי תלוי באמצעותו ניתן לשלוח הודעדות בדיקה לעצמכם כדי לבדוק כיצד הן נראות לפני שתשלחו אותן לנמענים שלכם.

טיפ מס' 4 – וורדפרס לניתוח פניות שהוא גם תוכנת ERP לעסק וניהול פרויקטים

WP CRM ERP היא תוכנת ה- CRM היקרה ביותר בוורדפרס. היא מציעה חבילות תמיכה החל מ- 149$ ארה"ב, אך ניכר כי יש תמורה לכסף שלכם במקרה כזה, ובגדול, במיוחד אם העסק שלכם גדול ומרובה בכוח אדם. זוהי תוכנה שמספקת מענה CRM מלא, ניתוח פניות מלקוחות, איגודן בדו"חות ודשבורדים, הצגת נתוני התקשרות עם כל לקוח, ולצד זאת – ניתן לגשת למשימות ניהול פרויקטים בסגנון ERP, כולל ניהול משימות ועובדים. בתוכנה אחת אתם מקבלים גם ממשק CRM וגם ממשק ERP.